ΔΙΑΦΟΡΑ

Έως και 13% αύξηση στην τιμή των οίνων που κερδίζουν σε διαγωνισμό

Share

Σκοπελίτου Μαρίνα

Αύξηση έως και 13% μπορεί να απολαύσει η τιμή των οίνων που έχουν κερδίσει μετάλλιο σε διαγωνισμό σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του American Association of Wine Economists (AAWE).

Tο ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι η συγκεκριμένη μελέτη εστιάζει στην αύξηση της τιμής και όχι της ζήτησης, όπως θα ανέμενε κανείς, και έρχεται να επιβεβαιώσει την αξία του θεσμού των διαγωνισμών εν γένει για τον κλάδο.

Στο ίδιο μήκος κύματος και οι πρώτες δηλώσεις του διοργανωτή του Γιώργου Κουβέλη, διοργανωτή του διαγωνισμού Wine Olymp Awards 2018, που φέτος πραγματοποιήθηκε για δεύτερη χρονιά το Σάββατο 26 και την Κυριακή 27 Μαΐου στο ξενοδοχείο Wyndham στο κέντρο της Αθήνας. Σύμφωνα με τον κ. Κουβέλη, ο οποίος μίλησε στο Agronews: «Όποιος καταφέρει να αποσπάσει ένα βραβείο μπορεί να χρησιμοποιήσει το λογότυπό μας πάνω στη συσκευασία του προϊόντος και όχι μόνο. Μπορεί επίσης να κάνει χρήση του λογοτύπου στα social media ή το website του, δίνοντας έτσι υπεραξία στο προϊόν του. Ο καταναλωτής και ο έμπορος που θα δει το βραβείο θα θεωρήσει εκ προοιμίου ότι το προϊόν είναι ανώτερης ποιότητας, άρα θα το εμπιστευτεί πιο εύκολα. Πιστεύουμε, λοιπόν, ότι συνεισφέρουμε στην εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων και την αύξηση των εξαγωγών τους, παρέχοντας ένα καλό εργαλείο marketing που κοστίζει ελάχιστά και είναι εύκολα αναγνωρίσιμο»

Αυξημένες συμμετοχές και καινοτομίες

Με αυξημένες συμμετοχές και σημαντικές καινοτομίες πραγματοποιήθηκε και φέτος ο διαγωνισμός ποιότητας οίνου και αποσταγμάτων WINE Olymp Awards 2018 με τη συμμετοχή 220 εμφιαλωμένων οίνων που κυκλοφορούν νόμιμα στα καταστήματα λιανικής πώλησης.

Στις καινοτομίες του ο Παναγιώτης Μανωλόπουλος, πρόεδρος της ΠΑΝΕΠΟ και επικεφαλής της οργανωτικής επιτροπής, ανέφερε τη δοκιμή του κάθε δείγματος από 2 τραπέζια δοκιμαστών, γεγονός που προσφέρει μεγαλύτερη αξιοπιστία στην τελική βαθμολογία των δειγμάτων. Καινοτομία του διαγωνισμού αποτελεί επίσης, σύμφωνα με τον ίδιο, η βράβευση του καλύτερου οινοποιείου, δηλαδή του οινοποιείου που θα συγκεντρώσει τα περισσότερα μετάλλια, αλλά και η βράβευση του καλύτερου οινολόγου της χρονιάς, ο οποίος θα συγκεντρώσει τα περισσότερα βραβεία ή τον μεγαλύτερο μέσο όρο στις βαθμολογίες. «Νομίζω ότι ήταν χρέος μας να θυμηθούμε κάποτε και τον οινολόγο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μανωλόπουλος.

Στην οργανωτική επιτροπή του διαγωνισμού συμμετείχαν επίσης ο Δρ. Παναγιώτης Ταταρίδης, η Ιωάννα Βαμβακούρη, ο Αναστάσιος Κανέλλης, ο Αντώνιος Τσακαλίδης και η Σπυριδούλα Σουπιώνη.

Οι κατηγορίες των διαγωνιζόμενων προϊόντων ήταν οι ακόλουθες:

  • Λευκός, Ήρεμος Οίνος
  • Ροζέ, Ήρεμος Οίνος (Ξηρός – Ημίξηρος – Ημίγλυκος)
  • Ερυθρός, Ήρεμος Οίνος (Ξηρός – Ημίξηρος – Ημίγλυκος)
  • Οίνοι χωρίς θειώδη
  • Γλυκός Οίνος (Ήρεμος)
  • Αφρώδης Οίνος (Αφρώδες- Ημιαφρώδες)
  • Πειραματικοί οίνοι
  • Οίνοι κατά παράδοση
  • Αποστάγματα Αμπελοοινικής Προελεύσεως

Πηγή

To Top