NEA

Το ελληνικό κρασί κάνει θραύση στη Νότια Κορέα

Share

Κατακόρυφη αύξηση 407% σημείωσαν οι εξαγωγές ελληνικού κρασιού στη Νότια Κορέα τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2016, όπως αναφέρεται σε ενημερωτικό έγγραφο του Ελληνικού γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων στη Σεούλ.

AdTech AdΜεταξύ άλλων, στο έγγραφο διατυπώνονται και οι ακόλουθες παρατηρήσεις:

– Η κορεατική αγορά κρασιού είναι της τάξεως των 200 εκατ., αλλά το κρασί αποτελεί μόλις το 1,8% της αγοράς οινοπνευματωδών. Αυτό, σε συνδυασμό με το πολύ μεγάλο ενδιαφέρον που παρατηρείται για το κρασί, κυρίως μεταξύ των νέων ανθρώπων, συνηγορεί ότι η ταχεία ανάπτυξη της αγοράς θα συνεχιστεί.

– Το 2013 οι ελληνικές εξαγωγές κρασιού ήταν 5.000 δολάρια και ουσιαστικά δεν υπήρχαν ελληνικά κρασιά στην αγορά. Όμως, το 2015 οι εξαγωγές ελληνικών κρασιών αυξήθηκαν σε 68.000 δολάρια. Χάρη στο εφαρμοζόμενο πρόγραμμα προβολής και προώθησης των ελληνικών κρασιών, οι εξαγωγές τους στους τέσσερις πρώτους μήνες του 2016 αυξήθηκαν κατακόρυφα και έφτασαν ήδη τα 47.000 δολ., καταγράφοντας αύξηση 407%. Τα νούμερα είναι μικρά, αλλά σημασία έχει η παρουσία 15 ελληνικών επιχειρήσεων στην αγορά, έστω και με συμβολικά ακόμη επίπεδα πωλήσεων. Τα δεδομένα αυτά, βέβαια, ασφαλώς και πρέπει να συνεκτιμηθούν στη συνέχεια του προωθητικού προγράμματος.

– Στην κορεατική αγορά υπάρχουν περίπου 15 ενεργές άδειες εισαγωγέων, εκ των οποίων οι 50 μεγαλύτεροι ελέγχουν ουσιαστικά την αγορά.

– Τα ελληνικά κρασιά πωλούνται αποκλειστικά από δύο μόνο μικρές επιχειρήσεις, οι οποίες δεν εισάγουν κρασιά άλλων χωρών.

Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο των δράσεων για την προώθηση των ελληνικών κρασιών στη συγκεκριμένη αγορά έγιναν εκδηλώσεις στις 15, 16 και 17 Ιουνίου 2016 στη Σεούλ, στην Ταετζόν και το Πουσάν με τη συμμετοχή επιλεγμένων εισαγωγέων, διανομέων, σομελιέ, αλυσίδων καταστημάτων, ενώ υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο του προγράμματος για την προώθηση του ελληνικού κρασιού στην Κορέα, είχε προηγηθεί συμμετοχή στη Seoul International Wines & Spirits Expo, πρόσκληση δημοσιογράφων στην Ελλάδα και προώθηση δημοσιευμάτων σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Πηγή

To Top